ahmadinejad


خبر بازگشت محمود احمدی نژاد به خودش هم رسید. او در پاسخ به احتمال رد صلاحیتش ابراز تعجب نموده و پرسید: "چه دلیلی برای رد صلاحیت من وجود دارد؟" با توجه به ترکیب شورای محترم نگهبان و نیز رویکرد این شورا در سال های گذشته، احتمالاً تعجب احمدی نژاد به جاست و بعید است او مشکلی برای عبور از فیلتر شورای نگهبان داشته باشد. بنابراین با توجه به پتانسیل رای آوری ایشان از میان اقشار آسیب پذیر و مناطق کمتر توسعه یافته فرهنگی، یک سوال مهم این است که اگر احمدی نژاد یک بار دیگر رئیس جمهور شود، به چه کشوری پناهنده شویم؟ (ادامه مطلب را ببینید...)

برای اخذ پناهندگی از هر کشوری، همین که ما از جایی آمده ایم که احمدی نژاد رئیس جمهور آن است کفایت می کند. این جاهای مختلف، بنا به سبک زندگی مورد علاقه شما می تواند متفاوت باشد و در ادامه به چند گزینه موجود اشاره می شود. شما هم می توانید برای تکمیل این فهرست کمک کنید:

1) اخذ ویزای عراق بسیار ساده است و ظرف 2 روز کاری انجام می شود. بنابراین می توانید با یک پرواز یک ساعته به نجف بروید و در آنجا مجاور شوید.

2) پرواز به دمشق هم با وجود شرایط بحرانی منطقه برقرار است، می توانید مدافعین حرم را در اطراف حرم پیدا کنید و به آن ها بپیوندید.

3) از طریق مناطق مرزی با کردستان عراق، می توانید به اربیل بروید و از مسیر کوه های سنجار، خودتان را به موصل برسانید و به داعش بپیوندید.

4) چند سال است که در پایتخت افغانستان شرایط امنیتی به طور نسبی بهبود پیدا کرده است. اگر به کابل بروید، برادران افغان ما انشاالله با شما مثل یک هم وطن برخورد خواهند کرد و مشکل زبان هم ندارید.

5) به ترکیه بروید و خودتان را در مسیر پناهجویان سوری به سمت اروپا قرار دهید، اگر غرق نشوید، به جاهای خوبی خواهید رسید.

6) به مالزی بروید و با قایق به سمت استرالیا حرکت کنید. اگر غرق نشوید، در نهایت می توانید در گینه نو زندگی کنید.

7) از آنجا که رابطه ما با عربستان دیگر بهبود پیدا نخواهد کرد، می توانید همراه تیم های باشگاهی به عمان بروید و سعی کنید همانجا بمانید.

8) با برادرتان در کانادا تماس بگیرید و برای یک دیدار یک ماهه به آنجا بروید وسعی کنید هر طور شده آنجا بمانید.

9) دو تا از کلیه هایتان را اهدا و خودتان را برای سفر آخرت آماده کنید.