امروز خبری منتشر شد درباره شرط و شروط سعودی ها برای پذیرش حجاج ایرانی، همانطور که می شد حدس زد، آن ها بیشتر از هر چیز بر روی آئین برائت از مشرکین حساس هستند و به طور ضمنی این مراسم را مورد اشاره قرار داده اند. وزیر حج عربستان اعلام کرده است که حجاج ایرانی باید از هر گونه شعار دادن در تجمعات و نیز در هنگام دعا خودداری کنند، چرا که این باعث ایجاد مزاحمت برای سایر حجاج می شود. اصلاً هم مهم نیست که وحوش داعش الان دارند با داعیه مسلمانی، مسلمانان و غیر مسلمان را قتل عام می کنند. مسلمین بیایند مثل گوسفند طوافشان را بکنند و برود رد کارشان! (ادامه مطلب را ببینید...)

یکی نیست به این بنده خدا بگوید که اصلاً برائت از مشرکین چرا شما را نگران می کند؟ مگر شما نعوذبالله خودتان را خادم الحرمین الشریفین نمی دانید؟! بگذارید ما از مشرکین اعلام برائت کنیم. اصلاً مگر شما شیعیان را مشرک نمی دانید؟ به فرض هم که ما یک لعنتی را نثار مشرکین کردیم، علی القاعده باید به خودمان برگردد :)


*پی نوشت1: بچه که بودیم، نمی فهمیدم چرا می گویند که امام سجاد(ع) آموزه های خود را در قالب ادعیه و مناجات بیان می کردند. یحتمل چنین خفقانی در کار بوده است! ولی گمان نکنم نوادگان اموی دیگر بتوانند به آن دوران طلایی بازگردند. همین الان اگر اعلام کنند که هر کس به حج برود و شعار بدهد، آل سعود گردنش را می زند، چند برابر ظرفیت حج متقاضی وجود خواهد داشت.


*پی نوشت2: من جای سران سازمان حج خودمان بودم، پیشنهاد می کردم که ما اصلاً در حج امسال نه کاری به شما داریم نه کاری به آمریکا و اسرائیل و امثال آن ها. امسال فقط علیه داعش و اربابان و حامیانش شعار می دهیم. ببینیم چطور رویشان می شود در دنیا بگویند که این ها چون با داعش مخالفند، به حج راهشان ندادیم!