Asadi


کارلوس کیروش در واکنش به سخنان اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال که در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 و در حضور افشین پیروانی حاضر شده بود، وی را دبیرکل تحمیلی از جانب وزارت ورزش خطاب کرد و گفت که او فرقی بین زمین فوتبال و زمین سیب زمینی قائل نیست. (ادامه مطلب را ببینید...)

شب گذشته، یکی از بخش های جنجالی برنامه 90، مجادله تلفنی افشین پیروانی و علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال بود. اسدی که در اولین دیدارش با کیروش موفق شده بود تصویر بسیار نامطلوبی از خود بر جا بگذارد، با رد کردن همه ادعاها پیرامون نامناسب بودن امکانات فراهم شده برای آماده سازی تیم ملی فوتبال در راستای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، افشین پیروانی را به بی اطلاعی متهم کرد. حالا کارلوس کیروش، یک بار دیگر شمشیر را برای کسی که او را دبیرکل تحمیل شده از طرف وزارت ورزش می خواند، از رو بسته است و بدین ترتیب، هر روز امیدهای هواداران را برای بازگشت خود به تیم ملی کمرنگ تر می کند.


در این میان، تعیین کننده ترین فاکتوری که کیروش برای پیروزی در این نبرد داخلی بر آن تکیه کرده است، حمایت مستمر هواداران فوتبال از حضور و عملکرد او در تیم ملی است. او این بار با برجسته تر کردن ویژگی تحمیلی دبیرکل فدراسیون فوتبال و متهم ساختن وزارت ورزش به اهمال و سنگ اندازی در مسیر آماده سازی تیم ملی، هر روز هزینه های بقای وزیر ورزش تحمیلی را نیز برای دولت رئیس جمهور روحانی بالاتر می برد. حسن روحانی بدون شک مایل نیست وزیر ورزش را در روزهای باقی مانده از مجلس نهم برکنار کند. ولی آیا فشار افکار عمومی و حمایت های همه جانبه هواداران از با ثبات ترین سرمربی تیم ملی تاریخ فوتبال کشور، می تواند مجلس دهم را با یک تغییر مفید همراه کند؟